Thursday, December 6, 2012

Viitamiskursuse kokkuvõte


Viimase kodutöö muljed on vastakad - ühelt poolt ühiselt kohtumisel tundus selge ja arusaadav uute portaalide Delicious ja Mendeley kasutamine, kodus mõne aja pärast märkasin, et ei mäleta suurt midagi ning võtsin abiks tehtud märkmed. Portaalid on kasutajasõbralikud, vaja vaid endale süsteemsus selgeks teha ja luua. Abi on neist palju uurimistööde kirjutamisel, minul siis magistritöös - artiklid ja nende viited käepärast ja kindlalt olemas ning lisaks jagamise rõõm. Kõik see hõlbustab märkimisväärselt uurismistöö protsessi. Probleeme kasutamisel ei tekkinud, vaid meeldetuletamise vaev ja katsetamise aeg. 

Mendelay artiklite viited:

Attle, S., & Baker, B. (2007). Cooperative Learning in a Competitive Environment: ClassroomApplications. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 19(1), 77–83.doi:10.1080/0270271910120203

Kanthan, R., & Mills, S. (2007). Cooperative learning in the first year of undergraduate medicaleducation. World Journal of Surgical Oncology, 5, 136.

Zilles, S., Lange, S., & Holte, R. (2011). Models of Cooperative Teaching and Learning. Journal ofMachine Learning Research, 12, 349–384.

Gogus, A., & Arikan, H. (2008). Learning to learn in higher education. In D. G. S. Kinshuk, J. M. Spector, & D. Ifenthaler (Toim.), IADIS International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2008), Conference proceeding, ISBN: 978-972-8924-69, 278-284.

Delicious artiklite viited:

Siilbak, K. (2011). Pangandussüsteemi usaldusväärsuse tagamine ja teabekohustuste määratlemine finantsteenuste lepingutes. Tartu Ülikooli kirjastus. Loetud aadresssil http://dspace.utlib.ee/dspace/bitstream/handle/10062/18144/siibak_kadri.pdf?sequence=1

Zirnask, V. (2011). Säästmine ja investeerimine. Finantsaabits. Tallinn: Printon. Loetud aadressil http://digar.nlib.ee/digar/show/?id=72897

Kursusel kõige olulisem oli uute abivahendite katsetamine (eeldatavasti ka kasutuselevõtt) ja viitamise harjutamine, kodutööde pusimine (ise läbi tehes õpib kõige paremini). Kursuse formaat - kontakttunnid, toetav e-keskkond ja kodutööd - loovad hea eelduse toetatud õppimiseks. Tänan!




No comments:

Post a Comment